بررسی رابطه سبک های مدیریتی با رضایت شغلی

مطالب دیگر:
📃پاورپوینت مشکلات نظام اداری کشورهای جهان سوم📃پاورپوینت مضرات مصرف سیگار📃پاورپوینت مطالعات اپیدمیولوژیک 📃پاورپوینت مطالعات منطقه اسکاندیناوی📃پاورپوینت مطالعه استراتژی شرکت ایسر📃پاورپوینت مطالعه اندازه های نظام سلامت📃پاورپوینت مطالعه اهداف عینی📃پاورپویت مطالعه آیین نامه معاملات بورس📃کاستوم ریکاوری twrp گلکسی J200f📃مقاله ترجمه شده با عنوان روش های رنگ سنجی با استفاده از رنگ آزو برای تحلیل اتمسفری دی اکسید نیتروژن؛ توسعه در طول تاریخ📃تحقیق درباره مدلسازی مهندسی نرم افزار | مدل RUP چیست؟📃پاورپوینت درباره طراحی صفحات وب (بخش دوم) 📃تحقیق درباره گرافیک کامپیوتری 📃پاورپوینت درباره نحوه عملکرد نمایشگرها📃تحقیق درباره هوش مصنوعی و سیستم های خبره📃اینفوگرافی شغل پزشک عمومی ( پوستر قابل ویرایش معرفی شغل پزشک عمومی )📃پاورپوینت درباره انگیزه و نقش آن در پیشرفت تحصیلی 📃فرم آماده قرارداد مضاربه📃مقاله ترجمه شده تحت عنوان مروری بر اثر حفاظتی زیره سیاه در مقابل آسیب کبدی📃پک کامل استاندارد های ISO مدیریت پروژه
تحقیق کاملی در مورد معلمان دوره متوسطه برای رشته علوم تربیتی در 52 صفحه قابل ویرایش مشخصات فایل تعداد صفحات52حجم0/122 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل تحقیق کامل راجع به معلمان دوره متوسطه برای رشته کارشناسی علوم تربیتی در 52 صفحه وورد و قابل|47051225|dui
مشخصات فایل مورد نظر در مورد بررسی رابطه سبک های مدیریتی با رضایت شغلی آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

تحقیق کاملی در مورد معلمان دوره متوسطه برای رشته علوم تربیتی در 52 صفحه قابل ویرایش


مشخصات فایل
تعداد صفحات52حجم0/122 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx
توضیحات کامل

تحقیق کامل راجع به معلمان دوره متوسطه برای رشته کارشناسی علوم تربیتی در 52 صفحه وورد و قابل ویرایش

بیان مسأله:

امروزه اهمیت نظام آموزش متوسطه برای پیشبرد اهداف توسعه کشور نزد سیاستمداران به اثبات رسیده است . با این وجود ، آموزش وپرورش متوسطه ایران در ارایه ی خدمات آموزشی از جنبه های کمی و کیفی با دشواری هایی رو به روست . نتایج تحقیقات نشان داده است که مهمترین این دشواری ها عبارتند از : وجود بوروکراسی حاکم بر مدرسه ، ناکارآمدی دبیران ، پایین بودن میزان انگیزش دبیران درتدریس و نبود برنامه ریزی صحیح درارایه ی دروس در طول ترم . با توجه به این مشکلات ، وجود مدیران اثربخش در سیستم آموزش متوسطه ایران مورد تردید است . پرسشی که در اینجا مطرح است این است که وجه تمایز مدیران آموزشی اثر بخش با غیر اثربخش کدام است ؟ آدیمی (2009) مدیریت آموزشی را از مدیریت آموزشی اثر بخش را متمایز می سازد . مدیریت آموزشی به کاربرد منابع انسانی و مالی مدرسه برای تحقق اهداف آموزشی گفته می شود .در حالیکه مدیریت آموزشی اثربخش عبارت از استفاده موثر و بهینه از منابع انسانی و مادی مدرسه و جامعه به منظور پیشبرد اهداف آموزشی است از دیدگاه هرسی و بلانچارد (1985) مدیریت موفق و موثر مدیریتی

فهرست مطالبفصل اول (کلیات طرح تحقیق)چکیدهمقدمه و بیان مساله دلایل ضرورت و توجیه انجام تحقیقاهداف تحقیقفرضیه ها و سوالات پژوهش تعاریف واژه ها در پژوهشفصل دوم (ادبیات و پیشینه تحقیق)ادبیات پژوهشاهمیت رضایت شغلی معلمانعوامل مؤثر بر رضایت شغلی معلمان پیامدهای رضایت شغلیراهکارهایی برای افزایش رضایت شغلی معلمان چهار سبک یا سیستم مدیریتیعوامل اصلی جلب مشارکت کارمندانرویکردها و برنامه هایی برای مشارکت در سازمانضرورت مدیریت آموزشیاهداف مدیریت آموزشیمهارت‌های سه‌گانه مدیریتکارکردهای مدیریت آموزشیویژگی‌های مدیر آموزشیضرورت و اهمیت مدیریت آموزشارتباطات در سازمانها به سه گروه تقسیم می‌شودمبانی نظری پژوهشانواع سبك‌ها مدیریتیتاریخچه رضایت شغلینظریه‌های رضایت شغلیپیشینه پژوهشفصل سوم (روش و مراحل اجرای تحقیق) روش پژوهشجامعه آماریفصل چهارمیافته های پژوهشفصل پنجمنتیجه گیریفهرست منابع




"